så ja nu e vi hemma igen

först stack vi till väla för att handla en rosett till izzy i djuraffären, sen blev det tillbaka till ängelholm och in
på maxi för att handla hem lite små saker som vi behövde, sitter just nu och kollar på facebook osv, typ såna saker, ska som sagt snart gå och duscha sen börja göra vid mig för jag tar sån tid på mig att göra vid mig i tid haha , ska alltid göra andra saker samtidigt, bättre att göra vid sig tidigare då, ska iofs inte vara hos mattes pappa från 6 men jag ska ju duscha sminka mig föna håret,raka benen platta håret osv, det tar sin tid, sen emellan det ska jag hämta sista tvätten o slänga in det som e i tvättmaskinen, så man behöver lite mer tid på sig idag känns det som ,

ikväll e vi ju bortbjudna till mattes pappa & hans fru, ska grilla så hoppas ej det börjar regna, hade hoppats på att solen skulle titta fram men nehepp, blev inte så som man ville, men men regnet vill jag ej ha ialf.
happ nej men om jag skulle ta och diska upp det lilla där e so man blir av med det , sen badda upp ett bad.
jag kommer sä´kerligen inte bli klar tills vi ska gå endån, fattar inte kvittar hur tidigt jag börjar , blir alltid minst fem min senare vi går haha., men men wish me luck today!


pusskram
hanna

izzy
igår när izzy mös i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0