¨sitter med vibratone :D

en timme med vibratone idag kommer kännas i morgon haha asså man får fan tränngsverk ,
men men skit samma, efter några groggar så blir det bra ska vi se ., hahah
den gör asså underverk denna vibratone, bara man andvänder den ofta, och nu ska jag andvända den varje dag
och har jag ont dagen efter går jag en runda om vädert tillåter, nu jäklar ska jag ha bikini,
väntra på att den ska komma tll butiken, den e sååååå snygg, hur den ser hru får n se närjag beställt den ,.
dels för jag inte vill att många ska ha den men kan säkert va snäll mot dom som frågar sen när n sett den ,

man måste få vara ego ibland, och sån bikini finns inte ute i butikerna vad jag sett här upp ialf,
får bli en tur till new yorker nästa vecka på center syd,



ska sitta här en stund till så den blir klar , sen får v se vad jag gör, ska ta posten också efteråt tänkte jag
sen se om de va nått kul.

fick nyss ett samtal av min systerdotter my :) hon e så himla söt när hon ringer :) 
... 
hon ville veta vad jag & matte gjorde och när vi kom ner till dom :D aaawe :)

Kommentarer
Postat av: hsaiij

haaii kan du hjälpa mig att välja vilet bloggnamn jag ska ha på mitt senaste inlägg <3 PÖSS :DD

2010-05-27 @ 14:45:19
URL: http://sistersjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0