skit väder ute :/

det regnar ja det bara regnar regnar och regnar, öser totalt ner, skit trist väder .
det skulle ju bli fint till helgen och inte fan blev det fint, hatar regn asså .
kan liksom inte göra mer än att sitta inne typ, men men ,
happ vi kankse ska in till helsningborg och hälsa på en killkopis på sjukhuset.
ska bara orka göra vid mig haha , skit trött e man idag även vi ej gjort nått igår,
idag kankse vi ska festa om vädert tillåter, jag går dock inte ut på krogen om det regnar som det gjorde innan.

filmen var rätt bra & rolig , den vi såg i går, Kick- ass. haha , sinnesjukt roligt då och då .
jag somnade i soffan efter filmen , vaknade av att jag låg själv kvar, matte hade gått och lagt sig,
han hade dock försökt väcka mig 4 ggr men jag sover hårt närjag somnar i soffan haha .
nej men man kankse ska ta och föna håret sen platta till det annars har jag en hela jävla kallufs senare :D


hörs sen då!
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0