snart äta mat !

som sagt det e sååååå himla dött ikväll verkar det som, blir nog bara jag och matte ikväll ,.myskväll kankse :)
det e alltid omtyckt, men får se vad vi hittar på också, just nu fixar vi mat ialf så man äter något ikväll.
vet inte riktigt vad jag ska skriva men en sak vet jag  att kissie har ju ej skrivit något sen igår när hon var i tyra&bella show, haha hon e patetisk, hon kankse för en gångs skull tänkte efter att folk tycker hon e jobbig när hon måste bete sig som en idiot bara för att hennes läsare tror hon e det på rikgtig, men men hennes problem inte mina som man säger...

annars har inte mcyket mer hänt sen jag skrev innan , sitter och funderar på om man ska fixa lite filmer och något gått och bädda ner sig framför tv och ha en filmkväll idag , får se  sen hur vi fixar denna fredagen ,.
jag fattar inte att folk kan vara så otroligt tråkiga ibland haha , eller så e det vi som alltid vill hitta på något ,



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0