super bra dag har jag haft!

länge sen man shoppade med lillasyster och det var hur kul som hellst,
blev ett par timmar ialf så det var roligt, hittade lite saker, kunde dock vara mner men men
haha får vara nöjd med det man hittade och allt var billigt så det var gött . det gillar jag!
varit hemma en timme typ, ska snart äta mat sen funderar jag på att köpa hårfärg så jag har hemma
till jag behöver färga det för det kan behövas snart , får se om jag orkar ialf,
ett stort grattis till cecilia som fick lägenheten och flyttar in redan i morgon :) WIIIHOO!

jahapp inte mycket mer att berätta just nu ialf, skriver mer sen och lägger även in bilderna på det jag handlade,
hoppas ni har tålamod för hart ni inte det får ni skylla er själva . haha



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0