allt fixat inför fredag :D

yeeeej, allt e fixat till min födelsedag nu på fredag :) så nu kan alla ni mina vänner vara nöjda haha :D
ska bara hitta en klänning att ha på mig annars får jag ta en jag inte haft på länge helt enkelt och smycka ut med smycke och sånt fint, längtra så himla mycket till fredag, gud vad jag tjatar om fredag , FREDAG FREDAG FREDAG
matte står just nu och gör köttfärssås för hans e mycket godare än min , sen tvättar vi också, snart ner där och lägga in en maskin till, hade rätt mycket olika saker att tvätta idag så himla drygt när man ska sortera tvätten , blir så många maskiner haha , pallar jag ej tvätta mer sen så har jag satt upp i morron eftermiddag :)

vi ska ju som sagt hinna ut till två vänner också o se hur jag ser ut med löshår :D haha sinne , ska jag ha löshår :D blir säkert fint i med det e sandra som gör det :) tack gummselumsan :)
sen e det alltid trevligt att vara ute hos dom i deras hus för dom e fruktansvärt trevliga :)


nej nu ska jag se om jag ska hjälpa matte i köket för jag börjar bli lite rastlös .

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0