ännu en kall & murrig dag :(

svin kallt ute, vill ha sommare och värme istället, hatar kylan asså, hur ska jag överleve i idre över nyårsveckan haha , men men där e etydligen en annan kyla osv, jag kommer endån att frysa röven av mig haha . sinne !
snart ska vi iväg och hämta bord inför i morgon . kan klockan bli sju nu så vi kan komma hem sen igen och laga mat. har ju ej hunnit det för vi va hemma vid 6 igen innan  och sen blev borden försenade.
men men klockan e snart 7 så det e inte lång tid kvar, egentligen vill jag inte ut i kylan men de e min födelsedag i morgon så får väl gå ut och offra mig för att få hit borden haha !

har inte gjort jätte mycket idag , träffat coachen , varit hos jessica och nicklas, handlat hem lite och suttit hemma och fixat lite , vill det ska bli fredag så jag kan börja göra det fint här hemma med dukning och såna roliga saker.
haha kommer dock vara klart här hemma tidigt eller ja ialf innan 2 skulle jag tro om jag hinner i med mattes mormor och morfar ska komma vid 2 så vet jag ej hur länge dom e här o sen ska man ju fixa sig och sånt så vill ha god tid på mig men får som sagt se hur mycket jag hinner, kan alltid fixa dukningen efter dom varit hos oss.

nej nu har jag inte mycket att skriva om .

pusskram
hanna
kag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0