blev inringd i morse :/

ska inte klaga på extra pengar men iiiiiiihsch vad trött jag var , fick stressa till jobb i med hon andra var sjuk idag ,. men men dagen har gått fort men puuh vad mycket som fanns att göra på jobb, orka de liksom haha !
ska snart bege mig till jobb för att jobba kvällspasset, inte alls länge det tar så det e helt okej, ska även jobba i morgon , hoppas det inte e lika mycket att göra för idag har jag gjort en jäkla massa där, dammade, damsuga & golvmoppa hela lägenhete,m samt damsuga listor, tvättade,. gjorde allt annat som skulle fixas idag, mycket!

men men som sagt jag ska inte klaga, mer pengar är aldrig fel sen trivs jag på jobb så det gjorde inget,.
nää nu ska jag ta och fixa lite sen ska jag bege mig till jobb,

puisskram
hanna
jag

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Stressig dag! :) Kram

2010-11-02 @ 19:36:03
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0