duktiga hanna :)

jag cyklade upp till maxi för att handla det sista till fredag, hittade allt utom en sak haha , dumma maxi, får bli willys sen istället när matte endån ska iväg. putsat fönster har jag gjort, var 2 som var för skitiga , lika bra innan det blir för kallt, hoppas solen tittar fram en dag så tar jag dom andra bara för att det ska göras.
sen ikväll ska en tjejkompis sätta i ett löshår på mig så ser vi hur jag ser ut haha , ville pröva innan fredag för ska ha det så på fredag när jag fyller år och alla vänner ska komma ocg fira mig :)

jag längtar till fredag riktigt mycket vill jag lova. vi blir ca 25 stycken , sen e sara snäll o kommer och fixar mitt hår och gör det fint . gullungen  själv :) haha :D sitter och slappar framför tv just nu för har lite tid över och tar vara på tiden , matte hade tvättnyckeln med sig idag igen haha så får vänta till han kommer hem , jag ska ta nyckeln från han idag för annars glömmer han hänga den på sitt rätta ställe haha.
hmm vad har jag mer att berätta nu då.. hmm , inte mycket. ska ta fram något vi ska ha till middag ikväll så det tinar , ja jag e skit duktig, känner mig som en hemmafru ibland fast jag jobbar .

pusskram
hanna
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0