fixat massa ärenden :)

varit duktig och fixat en massa ärenden, skulle till arbetsförmedlingen o trycka ut massa cv som ska lämnas idag . i med jag bara e vikarie än så länge på de jobbet jag jobbat på så måste jag ju vara aktiv o söka jobb.
visst jag ska få en tjänst där men när vet jag inte så måste söka andra jobb, vill ju ut på mer socialt jobb men trivs endån på det jag e vikarie. egentligen vill jag plugga till frisöt men de e dyrt lån så ska spara ihopa pengar först och främst , jag e ju bara 23 så har god tid på mig :)
sitter och tar det lungt framför tv just nu , ska snart bada o fixa lite , sen när matte kommer hem ska jag be han köra mig så jag kan lämna cv i med jag inte hann det innan i med vaktmnästaren skulle hit och fixa med toan .

sen får jag se om vi fixar lite i förrådet idag , hade varit rätt skönt att få det gjort men sen måste jag se hur tippen har öppet och loppisen vi lämnar såna saker till har öppet . får som sagt se. vill ha förrådet rensat innan första dvent för december betyder inte att resna o ha sig haha , pynta betyder det :D


Kommentarer
Postat av: Shabbi

Jag råkade sova extra länge så jag har inte gjort något än :) .. Men resten av dagen återstår!

2010-11-18 @ 14:46:25
URL: http://shabnaam.blogg.se/
Postat av: Dennis

sv: Exakt! Tackar, tackar! :D

2010-11-18 @ 15:21:08
URL: http://www.dennism.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej hur mår du ?

vad gör du ?

själv softar jag och

tittar på folks bloggar : )

kramsisar sötnos <3

: )

2010-11-18 @ 16:28:44
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0