godmorgon fina läsare :)

tisdag idag & jag ska upp till coachen en sista gång :) wiho, visst det har varit helt ok men har knappt varit där senaste tiden i med jag jobbat och nu har jag fått min tjänst och den börjar den 8 e :D fast ska jobba förmiddagen nu på lördag sen den 29 och 30 . men jag klagar inte , behöver pengarna så .
sitter och sneglar på våra bästa år just nu , ska ta och duscha och fixa mig så jag e klar när zarah kommer en liten runda sen släpper hon av mig hos coachen :)
så jag har inte jätte mycket att säga just nu utan att ni får ha en super trevlig dag om vi ej hörs innan jag ska iväg . kankse slänger in dagens outfit för det var länge sedan :)

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0