heey där :)

jag och matte har varit riktigt duktiga idag , var uppe vid 10, sen har vi rensat i förrådet och kört en jäkla massa till tippen , jätte skönt att ha det gjort, såg alla julsakerna, haha fy vad mycket vi har , längtar tills jag ska julpynta och göra det riktigt jul mysigt i lägenheten , vi har en riktigt fin lägenhet nu :) trivs jätte mycket ,
sen gick vi en långrunda med izzy, stannade till hos hans pappa & fru mia och fikade. trevligt.

just nu sitter vi och slappar framför tv och kollar school of rock, haha gillar den filmen . går på tv för er som undrar vilken det är, kanal 4 ,. nej jag ska ta mig ett varmt bad och sen fixa mig för vi ska ut till två vänner och ha myskväll med gott och filmer., rätt skönt, sen kankse det blir dricka senare när vi e hemma men tror inte det för vi ska som sagt se lite filmer och det tar sin tid , sen pausar man o sånt trams haha .

hörde att kissie hade blivit äggbombad io västerår, lite patetiska läsare ni som gjorde det, visst man stör sig på henne men hon är endån en människa och man e fan inte normal om man kastar ägg på folk.
nej nu ska jag ta mig ett varmt bad :) ansiktsmasken ska på idag :)

kankse fixa naglarn idag , tåls att tänkas på, länge sen jag gjorde det och det e bara för himla snyggt med långa naglar, eller hur ?

pusskram
hanna
...
bild sen jag blev firad av vännner,
ska även lägga upp lite bilder sen i med jag glömt det ,
ska bättra mig och ni ska få bilder varje dag nu framöver. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0