hemkommen från jobb :)

fick ju jobba idag också, ja jag klagar inte, goa pengar liksom, man får ju inte pengar om man inte jobbar, försökte få matte att gå en runda ikväll men nee , han e trött,. haha ,. snarare lat, jag älskar att röra på mig .
sitter och tittar på grannfejden, haha asså vilka små saker folk bråkar om, man kan inte göra mer än att skratta år sådana människor, jag hade hellre snackat med människan än stått och gapat haha . sinne !

nej nu ska jag göra något vettigt tror jag , har gjort massa idag, jobbat ,tvättat, städat, hämtat saker i pappas hus som storasyster ska ha , lämnat en data sladd hos pappa, ja massa saker har jag endån hunnit med , skönt !
i morgon ska jag ivöäg och fixa en present till  min brors tjej som fyller år i morgon , sen ska jag ringa lite samtal och fixa en massa annat , fullbokad hela helgen , isch ! men men , haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0