kalas idag :)

varit hos min bror och hans sambo och firat henne för hon blev 25 år idag , stort grattis till henne  :)
jätte trevligt var det och kom nästa nyligen hem , dom ska ju också jobba i morron o de ska matte oclså, själv e jag ledig haha men ska endån upp tidigt i med vi ska iväg på en rolig sak, om inte matte blir sjuk över natten för han mår ej super bra idag , stackarn , har inte super mycket att skriva om just nu i med jag e rätt trött.

ska ialf blogga i morgon och frammåt o lägga in lite bilder så bloggen kommer igång igen , vet jag varit riktigt dålig på att blogga men så är det när man jobbar , man e riktigt trött när man kommer hem sen har man mycket att göra i hemmet efetr jobb, så strävar man inte efetr att sitta vid en data , men ska försöka ta energy varje dag och blogga lika mycket som innan,

nej om man skulle ta och tvätta av sig sminket och lägga sig i sängen och sova. e rätt trött.
så ni får ha det underbart till i morgon då jag skriver igen , upp i tid :( haha , på min lediga dag och allt,
godnatt & sov så gott



...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0