kass julmarknad !

Var på en julmarknad en bit utanför staden vi bor i . kass jävla julmarknad vill jag bara säga.
Där var kankse ett par stånd sen inget mer, fan vad tråkigt, längtar tills dom ska ha julmarknad här nere i stan för den e mycket bättre och verkligen julig. Sitter hemmanu igen i värmen, riktigt skönt att sitta inne vill jag lova för det är super kallt ute ikväll. Hur är vädert hos er ?
ska ialf kankse ta mig ett varmt bad ? hmm tåls att tänkas på. känner för att baka så kankse ska kila ner i affären o se vad man kan baka . hmm, ser med matte om han är sugen på något :)
nu ska jag se hollywoohfruar :) kul att se när dom gör bort sig !

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0