rätt svar från bakningen :)

chokladbollar var det vi bakade häromdagen när matte välte ut vaniljpulver över mig. håller vad jag lovar och den tjejen som svarade är http://extaz.blogg.se/ 
duktig gumman som gissar rätt :D vi får baka lussebullar en dag o ha julmys :)

idag har jag haft min första bredvidgång någonsin , skit bra gick det och jag fick beröm :D stolt hanna !
ska hoppa in och jobba på förmiddagen på lördag också. sen måndag & tisdag hela dagarna. gutt med extra pengar . sen börjar ju mitt schema den 8 december, blir dock inte många dagar i med vi e iväg över jul o nyår. men några blir det ialf :)
kollar på 24 timmar just nu o e super sugen på något . får se vad det blir .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0