rensat lite i mattes garderober :D

killar kommer alltid att vara killar men nu blev jag trött på att han bara har en amssa skit på vissa hyllor i hans garderober, lika bra att jaG TOG UT DET SOM JAG TYCKER SKA SKICKAS NER I FÖRRÅDET HAHA ! 
satte det utanför garderoberna så får han kolla det i med det e som sagt endån hans saker men det e massa skit saker. kartonger till kamera mobil oav, sånt som han säger e bra att ha här uppe men dom andvänds aldrig,
dom e mest i vägen tycker jag så lika bra att ha dom i förrådet så när man ehöver det kan man hämta just den lådan man behöver.

kom även på nu att jag hade behövt rensa i förrådet men gör inte det själv, får se om matte orkar när han kommer hem , ska nog hjälpa jessika med lite saker sen också när matte kommer hem och lämna deras stolar som jag lånade till min födelsedag . så slipper man dom sakerna stående., jobbigt att ha stökigt liskom.
happ annars har jag inte gjort sduper mycket idag , ska rensa här hemma så det blir gjort innan december månad, jag brukar göra det varje år för även man plockar ner saker i förrådet pålockar man upp lika mycket.
mina garderober ska rensas, jag ska pröva kläder en dag också så jag vet att allt passar och det som inte passar ger jag bort eller kankse lägger upp via en bloppis., får se , tror jag ger det till mina systrar och en tjejkompis .

dom uppskattar det och ger det ett värde .

nej nu ska jag fortsätta fixa och dona här hemma, sen tycker jag att dom som skulle fixa tvättmaskinen nere i tvättstugan och fixa saker i våran lägenhet ska komma för jag måste iväg och lämna papper. annars får jag fixa det i morgon , ingen super br¨dis men ville ha det gjort idag men får stanna hemma tills dom varit här, fick en tid, mellan 8 & 4 haha , hmm kul



Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-11-17 @ 10:54:52
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0