uppehåll på bloggen

har ju blivit firad o massa så har inte haft tid att blogga presis, helt perfekt helg har vi haft ialf,
skulle tvätta idag men som vanligt går tvättmaskinen sönder och hyresvärden bara lagar och lagar , köp ny istället din snåla gubbe , haha så sur jag var för en stund sedan , sparkade på tvättmaskinen o svor åt den , fick stå 40 min för att få ut min tvätt. det e inte acceptabligt. haha men men fick ut tvätten ,s nustorr, har inte tvättats, kul sånt asså. så jag och matte får tvätta borta hos hans pappa o mia ikväll, skönt man kan göra det ialf.

nej nu ska jag fixa här hemma och sen göra vid mig så jag blir på bättre humör :)


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0