ännu en underbar helg <3

fredagen bestod av en lugn hemmakväll med min pojkvän, jätte mysigt, jobbade fram till 8 o kom hem och då stod min underbara pojkvän och lagade mat till oss, sen mös vi bara framfö tv hela kvällen , i lördags var vi hos min storasyster för vi skulle fira hennes sambo, så var i eslöv hela lördagen typ, på kvällen eller ja sent på kvällen gick matte ut med 2 killkompisar men kom hem rätt tidigt. jag deckade i soffan haha .
idag har vi varit och ´firat jessika & nicklas dotter felizia som blev 3 år . vad tiden har gått sen hon bara var 1 år :D lika söt fortfarande är hon .

just nu slappar vi framför tv och tvättar för där var bara tid idag annars ingen från onsdag . palla vänta till dess.
ska snart laga mat , blir kött med kroketter och sås. mmm mums . sen ikväll ska vi nog kolla någon film, får se om vi ska ha något gott till eller om vi struntar i det haha. kankse gör ihopa en kladdkaka istället. eller ja matte gör den :D

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0