börjar piggna till !

var nyligen as seg och ville bara slappa i soffan , men nu efter en bit gurka ( var sugen på något ) haha , och lite energy dricka känner jag mig mycket piggare haha , sinne på detta asså, det e farligt att sova länge om helgerna för man e så himla seg hela dagen då, visst det e rätt skönt men man vill gärna hinna göra något om helgerna när man har tid över till det,. funderar på när vi ska iväg och handla julklappar i med vi ska göra det uppe på ullared.
ullared e bara för himla roligt ställe, ett ställe man aldrig nlir trött på .

men det får vi se när vi hinner, jag vill ju dit innan jag ska firas men sen å andra sidan vet jag inte om vi hinner med det , men får som sagt se , ska liksom firas både den 6 e och den 12 ja sen blir det ju fler dagar i med mattes familj osv. haha sinne att alla inte kan va på samma plats på samma dag men så e de ibland. men jag får stå ut med att dela upp det i flera dagar haaha, mer tårta :D MUMS! naaaaj varför , haha kom nyss på att då får jag göra flera tårtor, aaah , haha det tänkte jag inte riktigt på som sagt . skit samma, matte får hjälpa mig.


får se vad dagen bjuder på !

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0