fick ladda kameran haha !

när jag skulle lägga in bilderna på bloppisen så dog kameran , så håller på att ladda den nu och tror den snart är klar. får hoppas på det så jag kan lägga upp bloppisen  snart , har fixat & gjort fint i vårt förråd och även lagt lite saker till att lämna på loppis, jag börjar bli duktig på att rensa ut saker för man kan inte ha hur mycket som hellst , och i med jag fått massa fina saker från pappa så måste jag väl ta bort lite haha , matte sa innan : ÄNTLIGEN KASTAR DU DOM CD STÄLLEN. haha ett par svarta som jag gjorde själv som var snygga men ingen jag har upp mer .

såna man hade i första lägenheten när man inte hade något annat, men orka rensa i ett förråd hur mycket som hellst, sånt tar man då och då och vad jag tror kommer jag göra det nu inför vintern. ska bli skönt, ååh vet vad jag hittade där nere, JULSAKERNA !!!!! åååh vad jag vill julpåynta men får vänta till december helt enkelt haha ,
matte gillar inte om jag skulle börja julpynta i oktober ., mulet väder ute , får se vad vi gör till mat idag .

nej nu ska jag kolla om kameran e laddad & finisch !

pusskram
hanna
....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0