frukost :)

sitter och mumsar i migt frukost , kollar tv och slappanr av lite efter denna veckan .
ska ta och fixa mig lite snart för sara kommer vid halv elva så ska vi fixa lite saker.
sen ska vi på middag hos mattes mormor och morfar vid 5 o äta middag, hans mormor e jätte duktig
på att laga mat,l samma som min mormor , alltid god mat man får hos sina mormor. eller hur ?

vilken favoriträtt är din som din mormor gör ?

sen får vi se vaf klockan blir men jag skulle tro det blir inflyttningsfest ikväll hos en tjejkompis.
blir ju dock att man är där lite senare i med vi e bortbjudna men det gör säkert inget,
om dom inte ska ut vill säga för då e det ej lönt att gå dit senare för då e dom redan ute haha ,
får nog ta och kolla upp om det blir hemma fest eller utgång. hoppas på hemmafest ialf :D
nej nu ska jag ta och fixa mig lite så inte sara får en hjärtatack när hon kommer haha !


pusskram
hanna
...
ronja ligger i deras nya tält :)

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: nej det är ju verkligen en jobbig känsla :/

jadu hon säger ju själv att hon hellre dött än och leva som hon har det nu. har gått två år sen sedan det hände så :/

2010-10-15 @ 13:13:13
URL: http://carolinhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0