igen täppt näsa & en ur gullig knäppis till hund !

hahah trodde jag skulle dö av skratt nyss, izzy vår hund stod i fönster karmen haha , nu har katterna lärt henne att komma upp där med haha , ska nog flytta klösbrädan där ifrån så hon ej trillar ner där ifrån, lika bra!
ur söt var hon där hon stod ialf., täppt i näsna e jag , åkte på något skit nu under helgen , isch ! , HOPPAS HOPPAS jga mår bättre i morron, skulle hoppat in och jobbat dagen i morron men man får ej gå dit när man e sjuk,. ville verkligen jobba men men bättre jag blir frisk tycker jag ,.

nej nu ska jag och matte ta ut izzy sen blir det att lägga sig i sängen och kolla klart på indiana jones även man sett den tusen gånger känns det som , men det e rätt bra så vad ever, ! svenkelska e det nyaste !

nighty!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0