jätte trevlig middag igår !

var jätte trevligt när vi var på middag hemma hos mattes pappa & mia, mattes halvbror var också med för det heter väl om hans pappa e gift med en kvinna som har en son ? haha jaja nog om det . min cykel gick sönder påvägen till jobb, hann komma en liten bit sen trillade jag hahahhaha, hjulet gick rakt fram men man följer ju med styret o det gjorde jag och trilla haha , styret hade varit löst och nu trilla det typ av . men matte spände det sen så den var klar när jag slutat jobba. haha trodde jag skulle kvävas av att jag skratta när jag trillade, men fy vad förbannad jag var över det också. haha .

idag gör jag inte så himla mycket, ska nog ta o damsuga och torka golvet här hemma,. e ju ledig :D jobbar bara torsdag och fredag denna veckan , hade hellre sluppit fredagen i med det blir min 3 fredag i rad och det ska vara varannan , men men skit samma, slutar endån tidigt så det kan kvitta. kollar just nu på tyra show , gillar tyrA .
finns inte så mycket att göra när man är ledig men det e rätt skönt att ta det lugnt i med jag e förkyld och hosta så vill bli av med det nu när jag är ledig. sitter här och fryser, ska höja elementen ikväll för o se om dom satt igång dom. annars ska jag ringa och klaga för här e as kallt o det ska vara varmare.


pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: sandra

styvbror (eller låssas/plast-bror) är det väl då?

Halvbror så delar man en gemensam förälder....

2010-10-07 @ 15:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0