märks att jag jobbat !

det ser man på bloggen men nu kommer det bli ändring, e långledig i med mitt vikariat e slut och nu väntar jag bara på att få svar om hon andra ska sluta eller inte i med dom vill ha mig där istället . ialf jobbar ikväll bara sen får jag se hur det kommer bli, hon vill ha mig istället där o jobba än den andra tjejen . så det känns bra. hoppas på det bästa och att man får snabbt svar annars tar jag prkatik på dagis. barn e för himla underbara så :)

har tagit mig ett bad nu och fixat mig lite innan jag ska jobba, börjar ej fråns 7 så får väl se vad jag gör tills dess. blir kankse att handla fler tippar och fixa naglarna ikväll? hmm tåls att tänkas på. länge sedan jag hade tillfixade naglar ju men har ej kunnat det nu på jobb ju så . men nu ska jag verkligen ta hand om mina naglar vill jag lova.

hörs sen .
pusskram
hanna
höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0