piiih för skräckisar !

vi var ju iväg igår och hade det trevligt hos jessika och nicklas, åt mat och kollade skräckis, piiih, gillar inte skräckisar o ville se komedi istället eller någon annan, men neee såklart bestämmer killarna att vi ska se en skräckis, fine den var inte super bra för man visste vad som skulle hända, så dålig var den , men endån , tror ni inte jag fick mardrömmar endån , jajjemen fick jag . inget roligt alls, inte haft mardrömmar på flera månader så skulle jag tvunget få det över en fjöntig skräckis, piiiiha för skräckisar! haha

happ nyss ätit frukost med matte , mummsa nam nam ! ska snart be han ringa sin mormor och morfar o se om dom e hemma så ska vi och izzy dit o fika så hon väjer sig i med hon ska vara hos dom vissa av dagarna vi e i idre över nyår senska hon ju va hos mattes pappa och mia men där e hon van . lika bra att hon vänjer sig så hon känner sig trygg, sitter och kolla lite tv och tar det lugnt , rätt seg tack vare man e förkyld fortfarande , hatar att vara sjuk. man blir så himla trött.

nej nog om min tråkiga förkylning .

Vad gör ni en lördag som denna ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0