slappar framför datan .

vet ni vad , datan e min vän just nu haha matte köpte nytt tv spel dag och i med vi bara skulle ta det lugnt idag så såelar han det och enda svaren jag får e mm, mm, mm, haha han e så söt så, han kan gott få spela lite tycker jag . han jobbar och har sig varje dag så ,

hade jätte trevligt hos jessika och nicklas, blev mys framför en skräckfilm, isch , jag hatar skräckfilmer men denna va kass. fine lite äckligt då och då men inte som man trodde. man visste ju typ vad som skulle hända haha.
kom hem för en stund sedan och tog ut izzy direkt såklart , ligger nu med datan på magen i soffan och ska lägga upp några bilder från när vi var på skånes djurpark.

har inte mycket mer att skriva just nu och kommer säkert somna när bilderna e upp för e dunderförkyld o e rätt trött tack vare det , skit drygt och jag hatar att vara sjuk, hoppas man e piggare i morgon och att jag kan sova bättre i natt , tänk er i torsdags var det knappt något, det kom på kvällen sen på natten slog det till rejält.
vill inte vara sjuk asså,

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0