sorry för dålig bloggning

haft annat i mina tankar, pappa körde och krockade i måndags morse o fick reda på det på eftermiddagen ,. for in till sjukhuset o sant som sagt, där satt pappa med nackkrage o sånt. fy fan aldrig mer ett sådant samtal vill jag ha ., trodde jag skulle förloras min pappa också, han e den enda föräldern jag har lkvar i med mamma gick bort för ett antal år sedan . allt e bra med pappa idag , han fick komma hem igår så då blev det god middag .
han har sprickor i 2 nackkotot och lite öm i kroppen och skrapsår. annas inget, snacka om änglavakt han hade, det var mamma morfar farmor och farafr som vakade över honom så som dom gjorde över mig och matte i vintras när vi voltade med bilen .
jag e evigt tacksam för att pappa klarade sig så bra som han gjorde. han ska ha kragen i ca 8 veckor sen göra en röntken till o se om det läker som det skall, min pappa e så stark människa ! älskar honom.

nej men skulle bara säga att bloggandet ska gå igång idag , måste verkigen skärpa mig . ska ialf ta och borsta izzy i med jag badat henne idag , så blir hon fluffig och fin :) sen ska jag nog ta och fixa mig lite , typ ta en dusch o känna sig ren haha :D så vi hörs lite senare så ska jag lägga upp några bilder jag aldrig mer vill se  .


pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Gud vilken tur han haft och ni när ni voltade med bilen. Hoppas din pappa kryar på sig snabbt, verkligen jobbigt när något sådant händer. En kompis till mig blev förlamad från midjan och neråt efter att dem voltat med bilen :/

2010-10-14 @ 18:29:29
URL: http://carolinhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0