Underbar Helg <3

fredags var vi hos sandra & ronk en runda, sen lördags var vi på tatueringsmässan i malmö med zarah & marcus. riktigt roligt var det , detaljerna får ni inte mer än att folk i malmö kan inte köra bil . haha
jobbat fredag & idag . så ska jobba lite ikväll också m,en inte länge. ska även bort till mattes pappa & mia o äta middag idag innan jobb, sen stannar nog matte där så kommer jag dit efter jobb igen . härligt heölg har det varit, jag orkar egentligen inte skriva mycket mera just nu i med jag ska fixa mig och ner snart till tvätten .
jag skriver helt enkelt senare skulle jag tro, bilder kommer då, ny vecka nya tag på bloggen och kommer ha mer tid i med jag ej jobbar mer än torsdag och fredag nästa vecka , rätt nice.

nää nu ska jag ta tvätten sen duscha & fixa mig. skriver en truddelutt efetr jag fixat mig.

pusskram
hanna
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0