var ute på en längre promenad innan med izzy <3

hade inget att göra tidigare i eftermiddags så tog med mig izzy på en promenad, blåsigt väder e bara för himla tråkigt, det blir kallare ute men vafan , izzy behöver sina promenader kan jag tycka. sen gick vi hem i värmen och mös i soffan med katterna . sitter hemma själv just nu, matte skulle upp till johan och kolla mkort och sånt han tog i san fransisco, men jag känner att min kropp vill ligga under ett varmt täcke så jag blir frisk i med jag ska jobba torsdag & fredag och när jag har jobb så sköter jag det . därför jag inte vill bli sjuk . så hoppas det hjälper att jag e hemma mycket och vilar. har ju som sagt bara varit ute med izzy sen variot hemma och fixat en massa.

nä nu ska jag kolla på tv. sen ta ett varmt bad :)


pusskram
hanna
...
...
...
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0