varit borta från bloggen ett tag !

har inte bloggat i med jag har jobbat , varit sjuk, är fortfarande sjuk, hjälpt pappa med massa saker hjälpt syrran med saker, varit på skånes djurpark osv, ja ni märker, bloggen har legat död som sagt och det har varit rätt skönt för nu när jag e ledig har jag lite bilder att lägga upp och massa att skriva om,
har som sagt hjälpt pappa i hans hus och sorterat o flyttat osv, fått massa fina serviser o sånt. han ska flytta ihop med sin sambo det e däröfr vi får massa såna saker . annars har dom för mycket säger dom, visst han sparar mycket det gör han men vissa saker tyckte han barn en skulle få.

sen har vi hjälpt min lillasyster att köra saker till henne och hennes kille som var från pappas hus, finns mer att ordna men det blir inte från jag & min systerdotter ska bli firade. storasyster har ej haft tid att åka upp så jag har packat ner saker till henne som vi tar med oss, ja jag vet jag är så himla snäll !

sen har jag & matte varit på skånes djurpark med mina systerdöttrar i söndags , himla roligt hade vi men inte alla djuren var ute med dom största var ialf ute och vissa små, så det var jätte roligt ocg barnen var överlyckliga och helt slut påvägen hem , då e det lyckat! finns så mycker mer att skriva men jag käner att varje detalj behöver ni dock inte , jag har ett liv liksom haha , men ni ska få bilderna nu snart ska lägga in dom på datan sen fixar jag in dom .

pusskram
hanna
höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0