Lite Bilder från senaste dagarna !

vi börjar med lite förfest sen förra helgen skulle jag tro blir bäst o gå den rätta ordningen !
fest
fest
fest

sen får det bli när izzy badade häromdagen :)
izzy
izzy
visst e djur söta när dom badar :D

näää nu får det bli lite olika bilder tycker jag !
tv
BILD
ronja
bebbe
izzy sur
jag
jag
...
va ju hos tandläkaren idag och fick en påse bara för jag fixade sån frisktandvårdsförsäkring, kom i den billigaste gruppen bara för mina tänder e fina & bra :) jag gillar , men kunde dock varit roligare saker i den påsen haha
...
så nu har ni fått några av dom senaste bilderna ialf :) hoppas dessa duger fram till i morgon .
ska ta lite fler bilder i morgon får vi hoppas på juh .
nej nu ska jag fixa mig för sängen sen soooooooooova ! långmöte med kudden .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0