snart gästföreläsning :( BLÄÄ

usch jag vill verkliugen inte på sånt tråkigt, tur det bara e en timme, men de e endån en timme av min dyrbara tid haha, vill ha mitt schema nu så jag slipper detta med arbetsförmedlingen .
får se om jag hör nått från chefen idag för han svarade inte igår. sånt kan jag tycke e lite smått jobbigt.
jag vill gärna ha mitt schema liksom. men men får hoppas på det bästa . nej jag ska ta och platta håret och sen ta ut izzy för hon gjorde bara nummer två i morse , lika bra så slipper hon känna att hon måste knipa

fram till jag kommer hem . har väl inte så himla mycket att berätta just nu faktisk, tar väl lite kort idag , var ett tag sedan  ni fick bilder men har haft fullt upp med allt som händer runt o kring haha ,

puss&kram
hanna
izzy
en äldre bild på izzy :) hon e så himla söt när hon sitter på et halt golv :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag köpte skärp av dig för ett tag sen :D

2010-09-01 @ 17:45:45
URL: http://isvm.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Vad ska du jobba med?:)



Svar: ja det är hemskt med höst och kallt! Finns inget värre än kyla:P



/E

2010-09-01 @ 20:33:55
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0