Makalös Påskhelg !

Torsdags var vi hos min familj i Eslöv och åt påskmiddag och hade det super trevligt. Kom hem rätt sent så vi la oss och kollade på tv sen somnade. Jag jobbade helgen så FRedags jobbade jag först och kände mig kass i magen och fick kramper hela dagen så det blev akuten efter kvällspasset och kom in till akuten och kunde knappt gå så ont jag hade o mådde illa såfort jag gick, svimmade, ja massa den dagen , dom tror de e blindtarmsinflamation sa dom där inne, jag har avvaktat och har mindre kramper så får se vad dom säger när jag ska in där oigen . tillbringade lördagen på dagen på akuten igen för återkontroll o hade lika ont då .

Fick åka hem på eftermiddagen med lite tabletter och skulle avvakta då dom ej ville operera direkt. Okej jag vägrade bli inlagt för mamma dog på sjukhus o jag klarar inte av dom själv, iväg o ätsa middag med matte bror, lasse ,hans mamma , mormor & morfar sen skulle jag jobba kvällspasset och hade hjälp då. inte för dne hjälpen gjorde något men fick ialf endån jobba och ha ont , sanslöst detta . hade sjukt ont efter jag slutat .
söndag var de5t dags at jobba igen för ingen ville eller kunde tydligen jobba, fick hjälp av en tjejkompis där och de gikc bra för hon fick göra i princip allt o jag fick mindre smärta. TACK!

sen på kvällen jobba jag själv imedde ej va så himla mycket då . sen har jag tagit det lungt och umgåtts med familj o mina underbara vänner och grillat o haft mys . Tack för ni finns där för mig !
Mår bättre idag men har haft huvodverk sen i fredags och har det fortfarande. mådde bättre igår när jag va med lillasyster och mormor för då fick man annat o tänka på än det som skett påskhelgen.

i fortsättningen tänker jag ta min hälsa framför jobb och allt annat sen struntar jag i vad ni tycker om detta :)
Jag mår hellre bra än o göra massa saker som gör de värre. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0