Plantera idag !

Ska upp till blomsteraffären sen och handla krukor och blommor så jag kan göra våran balkong fin :)
Älskar att hålla på ut med såna saker och nu när man inte har trädgårg får man göra sin balkong fin ,
och det ska jag verkligen göra till sommaren genom att ha blommor och handla dyna till bängen o ha fin duk där ute och kankse golv ? ska ha det riktigt mysigt där ute .
sitter just nu hemma och kollar gårdagsen avsnitt av bb , ska snart ta tag i att fixa o dona i garderoberna och göra det fin så dom varma kläderna kommer in i den garderoben som e i sovrummet så man slipperha de ute i hallen .

ringde nyss lillasyster och trodde hon va påväg hot mecn icke hon sa hon va påväg till mormor, ska man tro på de eller vänta sig en syster ikv ? hmm tål att tänkas på haha . ! man vet aldrig med henne !


ska be matte fixa in bilder på datan från kameran så ni kan få litta bilder idag :)


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men då känns det bättre, men jag hade kommit till min storasyster och inte gått till mormor ;)

2011-04-14 @ 17:07:03
URL: http://fnulan.se
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Ja det har man verkligen :) ne inge mer snö nu tack!

Härligt att plantera vårfint ute på balkongen!



ha en fortsatt fin kväll, kram!

2011-04-14 @ 21:38:35
URL: http://njutensmula.se
Postat av: emma

Hej!

Har ni lust att passa Benjamin imorgon en stund vi 17 tiden? Jag och Tobbe ska till körskolan på föreläsning . Hör gärna av dig idag! Kram

2011-04-17 @ 13:31:37
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0