skriver när jag har min tid !

Fått mycket klagomål att jag inte bloggar varje dag . asså om ni inte förstått det så behöver man inte blogga 7 dagar i veckan. man bestämmer själv hur mycket man vill blogga. Är man inte ute efter något speciellt behöver man inte blogga som en idiot. jag bloggar som jag själv vill Stor andledning till att jag inte bloggat är för jag fick hoppa in och jobba förra veckan , sen jobbade jag fredag och lördag också.


Men nu är jag ledig 2 dagar och var ledig igår men vi var uppe med tuppen och var på dop sen fullt upp resten av dagen . En sak är säker e att jag & matte inte ska va i en kyrka på ett tag haha , asså visst prästen sa massa bra saker och gjorde dopet fint men nät han sjöng viss sång så trodde jag att jag skulle spricka haha , men men !

Jag har inte jätte mycket att säga nu men ska fota lite saker under dagen så ni blir lite gladare på mig ialf .
Vi har också tvättar bilen igår i det fina vädert vi hade. den e ren och fin nu ! :)


pusspå er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0