Blev att hälsa på mormor igår :) sen bio på kvällen !

Hade en toppen dag igår hos mormor med henne, mis syster och hennes barn :) Tack ! sen på kvällen blev det bio med Emma & Tobbe , Tack ni det var jätte trevligt ! Varit lite saker som skett den senaste dagen /dagar! Inget jag tänker nämna här för man skriver inte om sådana saker i en blogg för man e inte 3 år :) ! Bryr mig inte det då jag inte beter mig som 3 år som sagt ! Har inte mer än jobbat och ska jobba idag också sej e det helg :) Äntligen!
Ska fira en killkompis i morgon för han blir 26 sen lördag är det möhippa , sen kvällen ska vi till en vän som fyller år ! , Söndag e de slappe på dagen sen jobb på kvällen . Längtar till den 24 då vi ska på två vänners bröllop och det kommer bli så himla roligt att två nära vänner till oss ska gifta sig och att vi får vara med dom den dagen :)

Ska städa undan lite nu ialf :)

kraam på er !

jag
Bild från vintras !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0