full rulle hela helgen :)

Som jag skrev förra veckan skulle vi ha fullt upp med jobb och fester denna helgen :) Skit roligt har vi haft!
Fredags bar det av till Eslöv till min barndosmvän för att fira hans 26 års dag , super roligt hade vi med massa gammla minnen osv ! tack för det alla ! Lördags var det äntligen dags för en underbar möhippa för min tjejkompis , hade en toppen dag och den varade super länge, hon var ritkigt nöjd och det var roligt att vi bara va vi tjejer :) senare på natten när jag kom hem drog jag bort där matte var på fest hos vår vän o sa grattis och tog en dricka sen gick jag och matte hem !

Söndag sov vi länge sen gick en promenad med izzy och inom och fika hos mattes papa & Mia. sen skulle jag jobba på kvällen . riktigt awesome helg :) TACK !  bilder kommer komma med tiden för de e flera kameror som tog kort haha :) kan bjuda på några senare :)


kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0