Full rulle på mig dom senaste dagarna !

Som vanligt är det full rulle på mig sen har jag tagit nån vilo dag och sånt, vi var i stockholm i helgen sen förra veckan jobbade jag så fick bloggen blir seg igen haha ! men det är ju roligare att blogga då och då så man ej känner sig tvungen presis ! awesome helg i stockholm och ska lägga upp bilderna innan jag ska jobba mellan 5 och 9 ikväll. annars har det inte hänt något mer , min syster var här i torsdasg med sina barn och umgicks hela dagen ! MYYS!  Bilder på det kommer också , ska bara försöka bli klar med städningen här hemma så matte slipper det när han kommer hem, jag e som en dröm ibland haha !


kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0