Godkvällers !

Tröttjöken här :) är super duper trött efter jobbpasset idag, sitter och slappar hos svärföräldrawrna just nu för matte fixar sin bil så att det snart ska bli färdig . Har även varit hos hans mormor och morfar o träffat dom och hans mamma o hennes man så det blev kinamat där. MUMS!
Ledig nu enda tills nästa vecka, Riktigt skönt att få vara ledig ett bra tag , Ska klippa mig kankse i morgon bitti men får se om där e tid annars gör jag det på fredag förmiddag innan vi ska köra till stockholm :) WIIHOO !
I morgon kommer min storasyster och hennes två busfrön och hälsar på så ska vi ut och ha en massa kul .

Så ska upp och städa lite av det jag inte hinner ikväll för vet ej när vi är hemma så tar lite små saker ikväll så slipper jag det i morgon kankse . dom är int5e här från tolv så jag tror att jag hinner gott om väl !
Har inte jätte mycket att berätta just nu för jag har som sagt jobbat så det har ej hänt så mycket idag ,
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0