Gottar mig i soffan med frukost :)

Sitter i soffan efter en god frukost :) Kollar på laguna beach idag igen för jag vill se klart säsong 2 haha !
Har lite saker att ordna idag så det blir ingen heldag på soffan :( Kanske lika bra för man blir så himla slö.
Ringde nyss någon på de nya nummert , söker mattias, jag bara ja som alla andra så jobbar han om dagarna o e du telefonförsäljare behöver du inte ringa hit igen haha , såååå himla trevlig jag kände mig. Men jag vill inte prata med dom och inte matte heller om det inte e från telefon eller internet bolaget o vill sänka kostnaderna haha .

Nej jag ska kolla vidare på tv sen ska jag nog ta och fixa dom sakerna jag vill ha fixat idag :)


kram på er alla & känns som bloggen börjar komma igång nu igen !

laguna beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0