slappar framför datan & tv :)

Börjar inte jobba från 5 i eftermiddag imed jag bara skall vara förstärkning ikväll. Så nu under dagen skall jag göra små ärenden så att Matte slipper det när han kommer hem , Jag vet att jag är snäll haha !
Annars inte mycket nytt, jobbade igår och var helt slut när jag kom hem senare på kvällen, LÄngtar till fredag då jag ska leta efter jobb skor, har ej hittat min storlek ni såna jag vill ha :( men men fortsätter att leta ialf.
Lovade dock lite bilder igår men jag fick och göra imed jag tvättade och städade mina garderober haha .

kram på er alla !
spegel
Vill ha denna spegeln ovanför vår vask i badrummet för att få slippa den
tråkiga som hyresvärdaer alltid har haha
hundkorg
Denna ska jag köpa till izzy så slipper man hålla i hennes koppel
o va orolig att hon ska hoppa av när man cyklar :) Inte super dyr heller !
möhippa
Från sandras möhippa, sandra annie & jag haha :)b
möhippan
Mathilda & Anna
möhippa
Sandra (bruden ) och louice

jag har ej super många bilder så ska be om resten haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0