Uppdatering !

Som sagt så har jag jobbat en hel del och varit helt slut efter jobb så har inte orkat blogga då jag varit tvungen att göra andra viktiga saker istället för att dega med datan ! Sen har vi varit iväg på en massa saker som fester, festival,grillningar , hälsat på massa vänner osv. Ska ta mig lite tid nu till bloggen så det blir som innan ,några inlägg om dagen så folk blir nöjda och jag får det gjort haha !
Just nu sitter jag och slappar framför tv och har slängt ute blommor som blivit förstörda av allt regn , lika bra att plantera höstblommor som tåler lite mer, får göras i veckan ! Ska snart iväg och jobba eller ja vid 2 ska jag börja jobba, men har lite att göra här hemma så kommer nog bara skriva detta inlägget nu på dagen så ni e medvetna om detta !
kram på er
mallorca
Saknar mallorca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0