Älskar doften av Nystädad lägenhet!

Jag verkligen älskar doften av nystädat., det luktar rent exakt överallt nu :) YEEY!
Sitter och funderar på om jag kankse är påväg att få feber :( fast jag har 34.5 i temp.
Är det normalt eller vad ? brukar ha 36.6 ungefär. känner mig seg i huvodet och kallsvettas.
Får vänta och se hur jag känner mig under dagen , hoppas jag inte blir sjuk för jag ska jobba helgen ,
Sja ialf hoppa in i duschen och sen göra vid mig lite så man inte sitter i slappe kläder hela dagen.

....
lite kass bild men bättre det än att inte ha en bild alls :) får ta bilder sen med kameran :)

Kommentarer
Postat av: myrann

Svar: Ja men nuförtiden dregglar hon mest när hon ser mat :P

2011-02-10 @ 16:14:55
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0