Bilderna får vänta :/

fick massa att göra innan jobb och vi skulle laga mat osv. sånt som händer.
kan se om jag hinner innan jag ska sova men måste duscha och ta ut izzy också.
får som sagt se hur jag hinner med det annars fixar jag det i morgon !
har ialf inte glömt bort det men hade så himla mycket att fixa-. städade och massa sånt i med mattes
mámma kommer i morron och så vet jag ej när jag e hemma på eftermiddagen efter jobb.

lika bra att ha allt gjort så slipper jag det i morgon och kan ligga och slöa en timme efetr jobb.

nej nu ska jag ta och duscha så det blir gjort sen får vi se hur trött jag e efetr det!
det märker ni ialf, tippar på att bilderna blir i morgon ,


hugs hugs hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0