heey där !

Jobbat i förmiddags med en bredvidgång. gick bra :) Annars har jag bara städat här hemma och presis börjat tvätta. Är  så himla duktig och Matte slipper göra en massa .Jag e så himla snäll som låter han slippe massa saker. Men han är duktig som endån hjälper till här hemma när han är hemma eller när jag ber om det !
Sitter och väntar på att min käre pojkvän ska komma hem så vi kan handla.
Sen blir det laga mate när vi kommer hem sen ska Matte träna och jag ska jobba en stund ikväll.

Tycker det kan bli fredag nu så vi kan åka till Sandra & Robin. Riktigt roligt skall det bli att träffa dom igen ,
om man skulle göra i ordning lite så vi kan köra direkt Matte kommer hem från jobb och det är när som .
så jag tänkte ta och lägga in bilder sen innan jag ska bege mig till jobb. finns lite ni inte fått se ju !

lots of hugs!
...
jagme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0