jag har för mycket att göra :/

oj är det 6 dagar sedan jag bloggade . nej jag för ta o skärpa mig nu men jag tillbringar mycket tid med matte nu i med jag satt mycket vid datan innan . sen jobbar jag ännu mera nu sen har jag ej haft tid när jag varit hemma för vi har gjort massa annat. sorry för detta och ska verkligen ta tag i bloggen nu , jag gör så himla mycket men ska verkligen verkligen ta och skärpa mig. haha .
idag har jag jobbat som vanligt & det har gått bra , smått förvirrad ,en annars ok . i morgon och torsdag har jag bredvidgång. ska bli roligt , sen i morgon bar jag att fixa här hemma också, ska tvätta mellan 4 och 8 men ska försöka att börja tidigare så :)

matte står just nu och lagar mat , mums , potatis kött och sås. riktigt gott. ska som sagt jobba ikväll också så .
kommer givetsvis blogga mer idag i med jag ska ta tag i bloggen nu och besöka alla bloggar igen och fortsätta som jag alltid gjorde tidigare . bra va ? sen vill jag bara påpeka att jag e trött på alla storbloggare för ni bara skriver om samma saker hela tiden , fine de kankse jag med gör men inte att jag ska banta jag ska sola jag ska sminka mej jag ska bla bla bla . gaaaaaaaaaaaaaaah !


puss på er !
...
HITTADE ETT SVART & ETT VITT NYTT ARMBAND IDAG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0