Jobbat Med Bredvidgång igår & idag !

jobbat måndag tisdag och idag, haft bredvidgång tisdag och idag , gått jäkligt bra men man vill bara göra allt själv .  Haha, idag var ju andra dagen hon gick bredvid o då får jag ej göra sakerna utan hon ska själv göra det och jag hatar att stå stilla och glo. Passade på att göra vissa saker endån . lika bra kan jag tycka!

Jag och Izzy tog en promenad i skogen i det fina vädert, man ska passa på när man kan och när vädert tillåter.
Snart kommer Min älskling också hem , LOVE IT! Jag ska ialf ta och diska och vika in tvätten , så är det gjort.
Ska jobba ikväll också men ska inte göra något i med det e bredvidgången som ska göra allt ikväll.
Ledig i morgon så det ska bli riktigt skönt för jag ska jobba i helgen och vill ialf ha en dag ledighet och kunna sova ut . det måste man kunna få !

har inte jätte mycket att säga nu så ni får stå ut sålänge :)

pusskram
hanna
izzyskogen

Kommentarer
Postat av: myrann

Svar: Tack för fina ord :)

2011-02-09 @ 19:03:24
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0