Skinande Sol Idag :D

Älskar verkligen när solen skiner, vi gick en långrunda med Izzy idag , jätte härligt.
stannade till hos Mattes pappa & Mia och drack en kopp kaffe, sen har vi handlat lite
och nu ska jag snart hoppa in i duschen och fixa mig lite innan jobb , vi ska ju på inflyttningsfest
ikväll så jag får fixa mig lite innan jobb så bytar jag om till festkläder hemma efteråt.
fick en sån tårtbox av Mia också :) jätte snällt att hon tänkte på att jag vill ha en sån när hon handlade . TACK!

måste fixa mig nu!

BTW jag köpte ny mobil igår  för min andr abara hängde sig :)

...
var nyttig på jobb idag
...
har börjat köpa hänt för 14 kronor varje gång den kommer ut och läser hela tidningen :)
skönt att ha med till jobb när där inte finnt något att göra ,

...
Tårtboxen :) skit bra plastbox :)
...
mobilskydd, de e mer rosa men kameran dumma sig :)
...
min nya mobil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0