tog paus från bloggen hela helgen !

Var ledig hela helgen från jobb så tog även ledigt från bloggen då som ni märkte !
Men nu är jag tillbaka igen så gott det går ska ni allt se , har nu städat hemma så nu e lägenheten ren och fin ,
ska ta och fixa garderoberna i morgon tänkte jag för orkar ej göra mer idag . man får dela upp saker & ting!
btw, såg ni big brother ? jag såg lite av det sen somnade jag haha, ska se klart det idag .
jobbat hela dagen också, izzy var med på jobb en sväng innan .
gick en promenad påvägen hem med henne och så .
inget intressant att berätta just nu !

Vad Tyckte Ni OM NYa Bigbrother huset ?
jag tyckte det var aldeles för mycket. de e inget jävla lyxhotel dom ska bo i herregud haha !
..................

Kommentarer
Postat av: emma

mysig promenad. ja skulle kolla på Big brother , men vi fick inte in kanalen=(

Hur är de annars med er?

kram

2011-02-23 @ 10:50:57
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0